Chápeme, že jako profesionálové máte spoustu práce a chcete mít svou kancelář nebo ordinaci vybavenou rychle, funkčně, stylově a ekonomicky. Po prvním oslovení za Vámi přijedeme, vše zaměříme a probereme Vaše plány a přání. Obratem pak připravíme návrh, doladíme s Vámi detaily, předložíme přesnou kalkulaci ceny a do 3 týdnů můžete sedět v nové kanceláři. Vaši poptávku zpracujeme během několika hodin a pak už se jen čeká na výrobu a finální montáž.
Nechceme Vám vnucovat módní nesmysly, na které bude za chvíli sedat prach. Naší prioritou je kvalita. Nábytek od nás je ergonomický, certifikovaný na dlouholetou výdrž, s minimálním až nulovým obsahem látek jako např. formaldehyd.
„Za roky praxe máme odzkoušeno, co opravdu vydrží a dlouhodobě se vyplatí. Celý koncept kanceláře, recepce, ordinace nebo lékárny zkrátka musí dávat smysl, abyste se v pracovním prostředí cítili dobře. Tuto investici ocení Vaši zaměstnanci i klienti.” říká šéf týmu KANONA Ondřej Kokeš.
”O nábytku mě naučil přemýšlet můj nejlepší parťák - táta, který vlastnil výrobní firmu od roku 1993 a se kterým jsem hned po studiu začal spolupracovat. Od něj jsem se naučil koncepčnímu myšlení, které je potřeba pro navrhování pracovních míst, kde lidé tráví většinu svého bdělého života. Proto dnes vím, že není až tak důležité, jakou barvu bude mít konkrétní stolek, ale aby spolu vše logicky souviselo a fungovalo jako celek. A podle toho vybírám i své spolupracovníky. Abychom si všichni sedli a jednotlivé talenty se při návrhu a výrobě nábytku doplňovaly. Nejlepší odměnou je pro mě spokojený zákazník.”